dinsdag 7 augustus 2012

Keulen: snelweg 'pakt' 20-jarige


Deze jongeman heeft niet eens de vakantiebestemming kunnen bereiken...

http://nos.nl/artikel/403641-nederlander-verongelukt-bij-keulen.html

Nederlander verongelukt bij Keulen

Toegevoegd: maandag 6 aug 2012, 19:35

Op de snelweg bij Keulen is vanmiddag een Nederlandse automobilist verongelukt. Het ministerie van Buitenlandse Zaken kan over de toedracht van het ongeval en de identiteit van het slachtoffer niets zeggen.

Volgens Duitse media was het slachtoffer een man van 20 uit Heerlen die met familie op weg was naar hun vakantieadres.

De man reed met zijn auto op de A4 richting Keulen, toen een tegemoetkomende Opel Corsa het linkerachterwiel verloor. Het wiel vloog over de vangrail en kwam terecht op de terreinwagen van de Nederlander. Die sloeg een paar keer over de kop.De bestuurder zou bij het ongeluk uit de auto zijn geslingerd. Hij overleed ter plekke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten