dinsdag 7 augustus 2012

Keulen: snelweg 'pakt' 20-jarige


Deze jongeman heeft niet eens de vakantiebestemming kunnen bereiken...

http://nos.nl/artikel/403641-nederlander-verongelukt-bij-keulen.html

Nederlander verongelukt bij Keulen

Toegevoegd: maandag 6 aug 2012, 19:35

Op de snelweg bij Keulen is vanmiddag een Nederlandse automobilist verongelukt. Het ministerie van Buitenlandse Zaken kan over de toedracht van het ongeval en de identiteit van het slachtoffer niets zeggen.

Volgens Duitse media was het slachtoffer een man van 20 uit Heerlen die met familie op weg was naar hun vakantieadres.

De man reed met zijn auto op de A4 richting Keulen, toen een tegemoetkomende Opel Corsa het linkerachterwiel verloor. Het wiel vloog over de vangrail en kwam terecht op de terreinwagen van de Nederlander. Die sloeg een paar keer over de kop.De bestuurder zou bij het ongeluk uit de auto zijn geslingerd. Hij overleed ter plekke.

woensdag 1 augustus 2012

Oostenrijk: 56-jarige van rotsen gevallen

Deze keer een 56-jarige bergwandelaar uit Gelderland die zijn laatste vakantie beleefde.
Tijdens de afdaling van de berg Riedkopf in Oostenrijk met een dozijn anderen maakte hij een vergissing en viel van de rotsen 100 meter naar beneden.

http://www.bndestem.nl/nieuws/algemeen/binnenland/11464834/Nederlandse-klimmer-dood-na-val-in-Oostenrijk.ece