http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/12_december/10/binnenland/nederlandse_skier_verongelukt_in_zwiterse_alpen.xml
Nederlander verongelukt in Zwitserse Alpen
Een 39-jarige Nederlandse man is dit weekend verongelukt bij het skiën in het Jungfrau gebied in Zwitserland. Dat heeft de politie van Bern bekendgemaakt.
ZijKomenNietTerugVanVakantie
niet levend
maandag 10 december 2012
dinsdag 13 november 2012
Lawine pakt 40-jarige
En 40-jarige heeft voor het laatst in zijn leven geskied:
Een 40-jarige Nederlander is maandagmiddag in Zwitserland om het leven gekomen doordat hij werd meegesleurd door een lawine. De man was op de berg Diavolezza in de buurt van de plaats Pontresina buiten de piste gaan skiën. Twee mannen die met de Nederlander mee waren, bleven ongedeerd, meldt de Zwitserse politie.
Een 40-jarige Nederlander is maandagmiddag in Zwitserland om het leven gekomen doordat hij werd meegesleurd door een lawine. De man was op de berg Diavolezza in de buurt van de plaats Pontresina buiten de piste gaan skiën. Twee mannen die met de Nederlander mee waren, bleven ongedeerd, meldt de Zwitserse politie.
De drie mannen wilden de hele dag
buiten de piste skiën. Volgens de politie was het drietal daartoe ook goed
uitgerust. De mannen wisten een paar keer naar het dal te skiën, maar toen ze
nogmaals over een bepaalde steile route naar beneden probeerden te skiën, ging het
mis en ontstond een lawine. De Nederlander werd zo’n honderd meter meegesleurd.
De twee vrienden van de man gingen
direct naar hun kompaan op zoek. Ze vonden hem dankzij zijn speciale
lawinepieper snel, maar de man bleek al te zijn overleden.
dinsdag 7 augustus 2012
Keulen: snelweg 'pakt' 20-jarige
Deze jongeman heeft niet eens de vakantiebestemming kunnen bereiken...
http://nos.nl/artikel/403641-nederlander-verongelukt-bij-keulen.html
Nederlander verongelukt bij Keulen
Toegevoegd: maandag 6 aug 2012, 19:35
Op de snelweg bij Keulen is vanmiddag een Nederlandse automobilist verongelukt. Het ministerie van Buitenlandse Zaken kan over de toedracht van het ongeval en de identiteit van het slachtoffer niets zeggen.
Volgens Duitse media was het slachtoffer een man van 20 uit Heerlen die met familie op weg was naar hun vakantieadres.
De man reed met zijn auto op de A4 richting Keulen, toen een tegemoetkomende Opel Corsa het linkerachterwiel verloor. Het wiel vloog over de vangrail en kwam terecht op de terreinwagen van de Nederlander. Die sloeg een paar keer over de kop.De bestuurder zou bij het ongeluk uit de auto zijn geslingerd. Hij overleed ter plekke.
woensdag 1 augustus 2012
Oostenrijk: 56-jarige van rotsen gevallen
Deze keer een 56-jarige bergwandelaar uit Gelderland die zijn laatste vakantie beleefde.
Tijdens de afdaling van de berg Riedkopf in Oostenrijk met een dozijn anderen maakte hij een vergissing en viel van de rotsen 100 meter naar beneden.
http://www.bndestem.nl/nieuws/algemeen/binnenland/11464834/Nederlandse-klimmer-dood-na-val-in-Oostenrijk.ece
Tijdens de afdaling van de berg Riedkopf in Oostenrijk met een dozijn anderen maakte hij een vergissing en viel van de rotsen 100 meter naar beneden.
http://www.bndestem.nl/nieuws/algemeen/binnenland/11464834/Nederlandse-klimmer-dood-na-val-in-Oostenrijk.ece
maandag 30 juli 2012
Hamburg: 20-jarige verdronken
Afgelopen vrijdag legde een 20-jarig jongen uit Nederland het loodje tijdens zwemmen in een recreatieplas in Hamburg.
http://nos.nl/artikel/400465-onderzoek-verdrinking-hamburg.html
http://nos.nl/artikel/400465-onderzoek-verdrinking-hamburg.html
donderdag 26 juli 2012
Ardennen: 15 jarige verdronken
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/344849/Vijftienjarige-jongen-verdronken-in-meer-Ardennen.htm
Vijftienjarige jongen verdronken in meer Ardennen
maandag 23 juli 2012 20:27
Een Nederlandse jongen van vijftien is maandag omgekomen in een meer in de Waalse Ardennen. De jongen is verdronken.
De jongen viel maandagmiddag rond 15.30 uur van een vlot en kwam niet meer boven.
Vijftienjarige jongen verdronken in meer Ardennen
maandag 23 juli 2012 20:27
Een Nederlandse jongen van vijftien is maandag omgekomen in een meer in de Waalse Ardennen. De jongen is verdronken.
De jongen viel maandagmiddag rond 15.30 uur van een vlot en kwam niet meer boven.
woensdag 25 juli 2012
Thailand: van balkon gevallen
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3291577/2012/07/25/Nederlander-overleden-in-Thailand-na-val-uit-raam.dhtml
Nederlander overleden in Thailand na val uit raam
25/07/12, 13:10 − bron: ANP
In de Thaise plaats Pattaya is een Nederlander omgekomen na een val uit het raam van een hotel. Dat meldt de NOS. De exacte toedracht van het ongeval is nog niet duidelijk, maar Thaise media houden het op een ongeluk.
Abonneren op:
Posts (Atom)